Cum mi-am decorat casa de sărbători…

Exact ca anii trecuți, brăduțul l-am împodobit cu jucării și luminițe de culoare roșie, doar că acum i-am mai adăugat și câteva jucării argintii… păi na, să fac puțină diversitate. Lângă brad cine altcineva să vegheze dacă nu Moș Crăciun, și încă doi, nu unul. Unul e îmbrăcat tradițional în costum roșu, iar altul cică e mai modern și poartă un costum de culoare cafenie.

Niște pitici au dorit și ei să stea sub brad, deci nu i-am contrazis și le-am dat voie să aștepte acolo cuminți Crăciunul. Alți doi pitici s-au făcut comozi pe o fereastră… De la târgul de Crăciun am cumpărat niște cățeluși drăguți, le-am improvizat o curte și acum ei sunt stăpâni acolo… Iar eu, ca fată bravo ce sunt, am meșterit doua coronițe din crenguță de brad și multe pomușoare și steluțe. Am mai aranjat frumos pe masă lumânări, cutii cu biscuiți și ciocolate, și așteptăm cu nerăbdare Crăciunul… ca atunci când eram copii…

fullsizeoutput_1cdfimg_5115img_4009img_4010fullsizeoutput_1f20fullsizeoutput_1f21fullsizeoutput_1f19fullsizeoutput_1f1afullsizeoutput_1f1bfullsizeoutput_1f1cfullsizeoutput_1cf7img_5150img_5153fullsizeoutput_1f18fullsizeoutput_1cdcfullsizeoutput_1f17fullsizeoutput_1f16fullsizeoutput_1f1ffullsizeoutput_1f1d

Leave a Reply

