Îmi place să călătoresc…

 

Nu-mi amintesc exact cînd, dar cred că prin clasele 6 sau 7, la lecțiile de geografie am învățat geografia fiecărei țări din Europa… Atunci am început sa descopăr din cartea de geografie câte locuri frumoase, ce natură minunată și câte bogății naturale există în lume… Îmi ziceam “Ce mult imi doresc să călătoresc, să văd în realitate acele frumuseți…” Franța, cu minunatul arc de triumf, Norvegia, cu miile de lacuri sau România, cu izvoarele ei de apă minerală au fost primele destinații spre care aș fi plecat dacă aș fi avut posibilitatea…

Din păcate acea ocazie nu a sosit prea curând, abia în anul 2006, pe când aveam 17 ani am trecut hotarele Moldovei, atunci când am mers într-o excursie organizată în România, zona Brașov… Apoi a urmat Ucraina și iar Romania… Îmi părea că călătoriile mele în afara Moldovei se încheie acolo, însă în anul 2010 am aplicat la un program de schimb cultural în Olanda… În data de 28 februarie 2012 după aproximativ 3 ore de zbor am ajuns în aeroportul din Amsterdam… Urma să locuiesc în Olanda, în orașul Alkmaar un an într-o familie olandeză… Aventura ce mă aștepta mă speria un pic la început, dar în același timp îmi dădea speranțe și vise noi… Cam așa am început să descopăr și să vizitez locuri, orașe și țări noi… Timp de un an am fost în Amsterdam, Haga, Delft, Paris, Praga, Berlin, Roma, Florence, Cinque Terre, Pisa, Torino, Sestriere, Nice, Monte Carlo, Albufeira, Brussel… Fiecare loc sau oraș îmi dădea energie, nu mă săturăm să admir orice străduță, orice monument, orice vitrină… Îmi plăcea să citesc din timp informații despre orașul ce urma să-l vizitez, să plănuiesc până în cel mai mic detaliu ce atracții să vizitez și să descopăr lucrurile unice ce le poate oferi orașul dat…

De atunci am un nou scop, să călătoresc cât mai mult, căci sunt multe locuri pe care numai natura a știut cum și a avut puterea să le creeze așa cum sunt, minunate, fermecătoare și unice… După acel an minunat, 2012, în lista orașelor vizitate am adăugat Budapesta, Viena, Bratislava, Lisabona, Sagres, Palma de Mallorca, Brugge, Milano, Krakow, Copenhaga, Oslo…

În categoria “Travel” puteți găsi impresii și poze din locurile vizitate…

img_8240

Leave a Reply

