Nunta în imagini…

Dupa trei luni de asteptare am primit fotografiile de la nunta… Dar asteptarea a meritat… Le-am tot privit, si iar le-am privit… si azi dimineata le-am privit din nou… Sunt cam 2000 de poze, toate frumoase… eh… ca si noi suntem frumosi… 🙂 Am selectat citeva din ele sa ne vedeti si voi pe noi in prima jumatate a zilei nuntii noastre…

Mai multe poze cu frumoșii de noi în rol de mire și mireasă puteți vedea aici.

img-25img-171img-315img-571img-599img-653img-665img-673img-756img-838img-961
img-971

 

Leave a Reply

