Iată așa ne-am distrat noi… Photos from our wedding party…

[RO] Pentru că am avut cei mai veseli, cei mai frumoși și cei mai iubiți invitați…

Sunt momente care mi s-au sters din memorie din cauza emoțiilor de atunci, și nu am reușit să-i prind cu privirea pe toți în acea seară, însă pozele mi-au reamintit toate emoțiile din ziua nunții noastre… Și îmi amintesc cu drag cât de bine ne-am distrat… Pozele confirm părerea mea…

Mai multe poze puteți vedea aici.

[EN] Because we had the most joyful, the most amazing and the most precious guests…

There are moments I don’t remember because of the emotions of that day, and I couldn’t remember all the details of that evening, but the wedding photos brought me back the same feelings and emotions… We have had a really great wedding party… The photos confirm my words…

More photos you can see here.

img-1299img-1399img-1401img-1450img-1590img-1594img-1621img-1633img-1638img-1655img-1881

Leave a Reply

