My pre-wedding party…

Chiar dacă nu am avut parte de o petrecere a burlăcițelor în stil clasic, pot să spun că petrecerea a fost una super veselă, cu multe zâmbete și bălăceală în bazin cât încape. Și am început noi petrecerea mea netradițională cu o plimbare combinată cu o înghețată în parc. Acolo am făcut și multe poze, după care ne-am dus acasă unde ne aștepta carnea coaptă la grătar și berea rece… Și pentru că soarele încălzea destul de puternic, noi am profitat să sărim și să înotăm în bazin până seara târziu… Mulțumesc fetelor mele că am fost împreună în acea zi, făcând-o specială și de neuitat…

Mai multe poze de la petrecerea mea puteți vedea aici.

img_5732img_5740img_5748img_5774img_5822img_5825img_5835img_5948img_5954img_5981img_6228

Leave a Reply

