Simbata in bucatarie…

Ieri mi-am propus ca azi o sa gatesc ceva bunicel, nu stiam ce anume vreau… Dar azi cind ma gindeam ce sa gatesc, mi-a venit ideea imediat: ceva simplu, usor de facut si in acelasi timp gustos, placinta cu varza. Daca cineva are pofta, poftim receta!

Avem nevoie de urmatoarele ingrediente:

Pentru aluat – faina (500 g), apa (eu am pus atit cit era nevoie ca sa fie aluatul destul de virtos), praf de copt (un pliculet) si putina sare.

1c06d-desktop

Pentru umplutura – varza putin prajita 900 g (eu am adaugat la sfirsit un ou)

IMG_2356

Etapele prepararii:

  • Eu am impartit aluatul in 4 boluri mici (la dorinta)

IMG_2354

IMG_2359

  • Intindem fiecare bol in asa mod

IMG_2361

  • Il aranjam in forma, poate fi folosita orice forma

IMG_2355IMG_2362

  • Peste prima foaie adaugam putina varza, si acoperim cu urmatoarea foaie. Apoi facem la fel cu fiecare foaie

IMG_2364IMG_2363

  • Inainte de a pune placinta in cuptor (temperatura de 200 grade) am uns-o cu un galbenus batut

IMG_2365IMG_2368

  • Iata si placinta mea gata! Pofta mare!

IMG_2374

Leave a Reply

