Acel moment…

Probabil fiecare domnisoara isi imagineaza ziua cind va fi ceruta in casatorie, si are in minte o mie si unu de scenarii. Cel putin eu asa faceam, sunt o visatoare si imi place sa fac orice moment din viata mea memorabil. De aceea de multe ori cind visam cu ochii deschisi imi imaginam ziua si momentul cind voi fi ceruta in casatorie. Nu pot sa spun ca imi doream sa fie intr-un fel anume, pentru ca prin mintea mea au circulat un numar enorm de idei, dar mai bine zis, vise.

A sosit ziua aceea si pentru mine, nu a fost conform nici unui scenariu din visele mele, dar pot sa spun ca desi a fost foarte diferit de ce imi imaginam eu, totusi a fost cel mai frumos moment pe care mi-l puteam imagina. Si asta pentru ca a fost intr-un moment cind nu ma asteptam, pentru ca a fost un gest sincer si pentru ca m-a facut sa vars lacrimi de fericire.

Sunt fericita… Pina in luna august, atunci cind am stabilit ca va fi nunta, suntem in pregatiri, momente frumoase, mai ales ca imi face o deosebita placere sa-mi pun imaginatia in functie si sa creez nunta asa cum ne-o dorim noi!

Tot ce as vrea sa va spun acum: Visati, visati, si niciodata nu renuntati la vise! Iar daca un moment din viata voastra nu va fi asa cum ati visat, nu incetati sa visati, important e ca acel moment sa ramina memorabil pentru toata viata!

Iata si inelusul meu de logodna!

ac907-img_0316b8fdc-img_0317de4a7-img_0349

Leave a Reply

